woensdag 10 februari 2010

DIng #19 Sociale netwerken is ook net werken

Ik was al lid van Hyves, maar ben er niet actief mee bezig. Wat me tegen staat is dat de meest vage kennissen je al willen toevoegen, maar vervolgens nooit een bericht achter laten. Het is een beetje een 'hoeveel vrienden heb jij'. Ik ben dus terug gekrabbeld.. 

Ook heb ik een profiel voor LinkedIn, dat is eigenlijks de zakelijke variant van Hyves. In principe doe ik er niks mee, maar zo'n netwerk kan wel handig zijn dus ik ga er binnenkort weer eens mee bezig. 

1 opmerking:

  1. Je hoeft natuurlijk niet iedereen te accepteren die je vriend wil worden, maar ik ben het wel met je eens dat het soms een wedstrijdje lijkt wie de meeste vrienden heeft.
    Maarre, ontvrienden was vorig jaar een van de populairste woorden, dus gooi ze gerust uit je vriendenlijst......
    (als het toch al geen vrienden waren dan kun je er ook geen ruzie om krijgen)
    Gr. janneke

    BeantwoordenVerwijderen