woensdag 24 maart 2010

Ding #23 Evaluatie

Y E S ! Ik heb de finish gehaald, mijn 23e Ding! Ik kan jezelf een schouderklop geven voor het feit dat ik het hele programma hebt doorlopen. Gefeliciteerd!
Beetje flauw natuurlijk, maar ik ben wel blij dat ik er door ben. Heeft niks te maken met de inhoud van het programma, het is alleen lastig tussendoor te plannen. Om eerlijk te zijn heb ik me best wel vermaakt, het ene ding wat meer als de ander uiteraard.

Er waren een hoop dingen die ik al gebruikte (youtube, last.fm) maar ook een paar waar ik wel van gehoord had maar geen ervaring mee had (blog schrijven, twitter). De rest viel al vrij snel in de categorie 'leuk als je er van houdt'. Zo is een online boekenkast catalogiseren vast interessanter als je ook daadwerkelijk boeken hebt.

Conclusie; niet super leerzaam maar ook geen tijdverspilling. Verder was het een gevarieerd programma en zal het blijken wat ik nog eens ga gebruiken!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met de eindstreep Mark, you did it. Het ging soms wat moeizaam, maar dan af en toe een sprintje tussendoor.
    Je gaat natuurlijk niet alles gebruiken, dat is ook de bedoeling van deze cursus niet en gelukkig vond je het ook geen tijdverspilling.
    Je gaat vast in de toekomst wel eens iets gebruiken en denkt dan nog wel eens terug aan 23 dingen.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen